k 2021

Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky

VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK

Základní údaje

Originální název

Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky

Název anglicky

Teaching Elementary Writing Through Distance Learning – Case Study

Autoři

VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK

Vydání

Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU, 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta
Změněno: 7. 3. 2022 10:14, Dana Nesnídalová

Návaznosti

MUNI/A/1552/2020, interní kód MU
Název: Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání (Akronym: SPříP)
Investor: Masarykova univerzita, Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání