Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1817640, author = {Kohout, Jiří and Slavík, Jan and Janík, Tomáš and Mentlík, Pavel and Češková, Tereza and Najvar, Petr and Najvar, Petr}, booktitle = {ČAPV 2021}, keywords = {didactics, content transformation theory, mem, S-L network, quality of instruction}, language = {cze}, title = {Teorie obsahové transformace jako opora pro metodologii analýzy S-L sítí při didaktickém výzkumu výuky}, year = {2021} }
TY - CONF ID - 1817640 AU - Kohout, Jiří - Slavík, Jan - Janík, Tomáš - Mentlík, Pavel - Češková, Tereza - Najvar, Petr - Najvar, Petr PY - 2021 TI - Teorie obsahové transformace jako opora pro metodologii analýzy S-L sítí při didaktickém výzkumu výuky KW - didactics, content transformation theory, mem, S-L network, quality of instruction N2 - Příspěvek se zabývá teorií a metodologií zkoumání kognitivních změn vyvolávaných výukou na základní škole nebo na střední škole. V teorii řeší téma typologie kognitivních změn podle Kvaszova teorému (2020) o shodě typů kognitivních změn na úrovni historické kulturní epistemologie a osobní epistemologie. Tuto shodu vysvětluje na základě shodné kognitivní báze: sémanticko-logické struktury schématu, jímž je stabilizována znalost obsahu. Teoretická a metodologická východiska jsou ilustrována příkladem ze vzdělávacího oboru fyzika. ER -
KOHOUT, Jiří, Jan SLAVÍK, Tomáš JANÍK, Pavel MENTLÍK, Tereza ČEŠKOVÁ a Petr NAJVAR. Teorie obsahové transformace jako opora pro metodologii analýzy S-L sítí při didaktickém výzkumu výuky. In NAJVAR, Petr. \textit{ČAPV 2021}. 2021.
|