DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Michal HANZL. Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2021, s. 113-119. ISBN 978-1-6654-2102-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic
Název česky Názory učitelů na využití VR technologií ve vzdělávání na základní škole v ČR
Autoři DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Karel PICKA (203 Česká republika, domácí) a Michal HANZL (203 Česká republika, domácí).
Vydání Danvers, ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 113-119, 7 s. 2021.
Nakladatel IEEE
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/21:00123693
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-6654-2102-7
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591
Klíčová slova česky virtuální realita; vzdělávání; základní škola; rozhovory;
Klíčová slova anglicky virtual reality; education; primary school; interview;
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 5. 2022 14:21.
Anotace
This study examines the possibilities of using virtual reality (VR) technology in education at the second level of primary schools in the Czech Republic. Due to the relatively new and rapidly developing technology, there is a lack of similarly oriented studies in the Czech Republic. The study uses a focus group method to understand teachers' perceptions of VR and the possibilities of its use in the educational process. In this regard, the study provides innovative and yet unpublished findings.
Anotace česky
Tato studie se zabývá možnostmi využití technologie virtuální reality (VR) ve vzdělávání na druhém stupni základních škol v České republice. Vzhledem k poměrně nové a rychle se rozvíjející technologii neexistuje dostatek podobně orientovaných studií v rámci ČR. Studie využívá metody ohniskové skupiny pro poznání, jak učitelé vnímají VR a možnosti jejího nasazení ve vzdělávacím procesu. V tomto ohledu přináší studie inovativní a dosud nepublikované poznatky.
Návaznosti
MUNI/A/1356/2020, interní kód MUNázev: Fyzika, informatika a odborné vzdělávání na základních a středních školách
Investor: Masarykova univerzita, Fyzika, informatika a odborné vzdělávání na základních a středních školách
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 13:27