2021
Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic
DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Michal HANZLZákladní údaje
Originální název
Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic
Název česky
Názory učitelů na využití VR technologií ve vzdělávání na základní škole v ČR
Autoři
DOSEDLA, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Karel PICKA (203 Česká republika, domácí) a Michal HANZL (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Danvers, ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 113-119, 7 s. 2021
Nakladatel
IEEE
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/21:00123693
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-1-6654-2102-7
Klíčová slova česky
virtuální realita; vzdělávání; základní škola; rozhovory;
Klíčová slova anglicky
virtual reality; education; primary school; interview;
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 5. 2022 14:21, Mgr. Daniela Marcollová
V originále
This study examines the possibilities of using virtual reality (VR) technology in education at the second level of primary schools in the Czech Republic. Due to the relatively new and rapidly developing technology, there is a lack of similarly oriented studies in the Czech Republic. The study uses a focus group method to understand teachers' perceptions of VR and the possibilities of its use in the educational process. In this regard, the study provides innovative and yet unpublished findings.
Česky
Tato studie se zabývá možnostmi využití technologie virtuální reality (VR) ve vzdělávání na druhém stupni základních škol v České republice. Vzhledem k poměrně nové a rychle se rozvíjející technologii neexistuje dostatek podobně orientovaných studií v rámci ČR. Studie využívá metody ohniskové skupiny pro poznání, jak učitelé vnímají VR a možnosti jejího nasazení ve vzdělávacím procesu. V tomto ohledu přináší studie inovativní a dosud nepublikované poznatky.
Návaznosti
MUNI/A/1356/2020, interní kód MU |
|