MUZIKANT, Tadeáš a Hana SVOBODOVÁ. Videostudie terénní výuky v učitelském vzdělávání s využitím 360 kamery. In 29. výroční konference ČAPV: Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku, 2021. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Videostudie terénní výuky v učitelském vzdělávání s využitím 360 kamery
Název česky Videostudie terénní výuky v učitelském vzdělávání s využitím 360 kamery
Název anglicky Video-based research of outdoor education in teacher education with using 360-degree camera
Autoři MUZIKANT, Tadeáš a Hana SVOBODOVÁ.
Vydání 29. výroční konference ČAPV: Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku, 2021, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-367-9
Klíčová slova česky 360 kamera, 360 video, terénní výuka, videostudie, interakce
Klíčová slova anglicky 360-degree camera, 360-degree video, outdoor education, videostudy, interaction
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Tadeáš Muzikant, učo 447290. Změněno: 14. 1. 2022 10:34.
Anotace
Poster se zabývá analýzou terénní výuky s využitím 360-stupňové kamery, která je stále poměrně novým výzkumným nástrojem. Videostudie je zaměřena především na analýzu interakce vyučující – student – prostředí, která je typická právě pro terénní výuku. Výzkum a natáčení videí probíhá ve vysokoškolském prostředí, na vzorku studentů učitelství zeměpisu a jejich vyučujících. Výsledky práce pomohou odhalit vliv prostředí na terénní výuku a budou podmětem pro návrh zlepšení přípravy budoucích učitelů zeměpisu.
Anotace anglicky
The poster deals with the analysis of outdoor education using a 360-degree camera, which is still a relatively new research tool. The video study is mainly focused on the analysis of the interaction between teacher – student – environment, which is typical for outdoor education. Research and video recording are in progress at a university level, on the sample of geography trainee teachers and their tutors. The results of the work will help to reveal the influence of the environment on outdoor teaching and will be the subject for a proposal to improve the teaching of future geography teachers.
Návaznosti
MUNI/A/1515/2020, interní kód MUNázev: Od rešerše ke vysokoškolské didaktice (Akronym: REVYD)
Investor: Masarykova univerzita, Od rešerše ke vysokoškolské didaktice
VytisknoutZobrazeno: 8. 9. 2024 18:27