NOVOTNÁ, Pavla, Hana STADLEROVÁ a Jitka NOVOTNÁ. Home alone – Creative Results of Quarantining. 2020. ISBN 978-80-908056-0-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Home alone – Creative Results of Quarantining
Název česky Sama doma - Tvůrčí výsledky z karantény
Název anglicky Home alone – Creative Results of Quarantining
Autoři NOVOTNÁ, Pavla, Hana STADLEROVÁ a Jitka NOVOTNÁ.
Vydání 2020.
Další údaje
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL The booklet of abstracts is a co-publication by the Palacký University Olomouc | Faculty of Education and the Czech Section of INSEA.
ISBN 978-80-908056-0-6
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Pavla Novotná, Ph.D., učo 20806. Změněno: 8. 9. 2022 14:55.
Anotace
Home alone – Creative Results of Quarantining The paper presents current creative outputs of students of the Faculty of Education at Masaryk University in Brno – future kindergarten teachers, that were created during the lockdown due to the coronavirus epidemic. The initially contact taught practical art seminars of the spring semester turned into a systematic individual work on a personal project, whose aim was to be strongly connected with the personalities, interests and hobbies of the students. Consultations, inspiration, mutual interactions and the presentation of the process of creation and the resulting works all have moved to virtual space. Despite the feelings of insecurity and fear, the sudden and unexpected situation allowed many to slow down and avoid distractions, stay at home, immerse themselves more, and begin to fully create.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje aktuální tvůrčí výstupy studentů- budoucích učitelů mateřských škol Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, které vznikly během lock- downu. Z původně kontaktních seminářů praktických výt- varných kurzů v jarním semestru se stala systematická samostatná práce na vlastním projektu, jehož cíl byl silně spjat s osobnostmi, zájmy a koníčky studentů. Konzultace, inspirace, vzájemné interakce a prezentace procesu tvorby a výsledných děl se všechny přesunuly do virtuálního pro- storu. Navzdory pocitům nejistoty a strachu umožnila náhlá a nečekaná situace mnoha lidem zpomalit a vyhnout se rozptýlení, zůstat doma, více se ponořit a začít plně tvořit.
Návaznosti
MUNI/A/1593/2020, interní kód MUNázev: Výtvarná pedagogika v prostředí reálných a virtuálních světů (Akronym: Výtvarná pedagogika)
Investor: Masarykova univerzita, Výtvarná pedagogika v prostředí reálných a virtuálních světů
VytisknoutZobrazeno: 7. 9. 2024 23:25