NOVÁ, Jana. “Generational differences in the utilization of Social Media for sport purposes – case study CZ. In 3rd WORLD ASSOCIATION FOR SPORT MANAGEMENT WORLD CONFERENCE Santiago de Chile, Chile, 16–19 October, 2019. 2019. ISBN 978-609-8200-24-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název “Generational differences in the utilization of Social Media for sport purposes – case study CZ
Autoři NOVÁ, Jana.
Vydání 3rd WORLD ASSOCIATION FOR SPORT MANAGEMENT WORLD CONFERENCE Santiago de Chile, Chile, 16–19 October, 2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Litva
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 978-609-8200-24-9
Klíčová slova anglicky social media, generational theory
Změnil Změnila: Ing. Jana Nová, PhD., MBA, učo 117299. Změněno: 24. 1. 2022 19:19.
Anotace
To present the current generation of sports fans (the fans of Baby Boomers Generation, Generation X, Generation Y and Generation Z) and their patterns in the utilization of social media (SM) for sport purposes in the Czech Republic
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 17:11