2021
XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
NOVÁKOVÁ, EsterZákladní údaje
Originální název
XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
Název česky
XIII. studentská vědecká konference Katedry českého jazyka a literatury
Název anglicky
The XIIIth Student Academic Conference of the Department of Czech Language and Literature
Autoři
NOVÁKOVÁ, Ester (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
60206 Specific literatures
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/21:00124122
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Katedra českého jazyka a literatury; studentská vědecká konference; sborník příspěvků; česká literatura; český jazyk; didaktika
Klíčová slova anglicky
Czech language and literature department; students’ scientific conference; collection of contributions; Czech literature; Czech language; didactics
Štítky
Změněno: 12. 2. 2022 19:39, Mgr. Ester Nováková, Ph.D.
V originále
Na studentské vědecké konferenci, konané 18. 3. 2021, byly odpřednášeny následující příspěvky: studie Gabriely Čermákové (Současný stav podkrkonošského nářečí), Radima Ošmery (Metodologie výzkumu výslovnosti druhého jazyka), Veroniky Tinkové (Jazyková specifika výuky českého jazyka bilingvních dětí mladšího školního věku v česko-francouzském prostředí), Zuzany Procházkové (Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ), Miroslava Jindry (Já jsem Vinnetou!?: Prvky identifikace s literárním dílem a divadelním představením u dětí ve věku 8–9 let), Terezy Švandové (Co je lettrismus?), Kláry Březinové (Obraz Panny Marie ve vybraných dílech Jaroslava Durycha), Ondřeje Zabloudila Pechníka („Džungle, má lásko“ aneb Prsatý muž a zloděj příběhů Josefa Formánka) a Alexandry Gončarenko (Motiv iniciační cesty v díle Martina Ryšavého a Vladimira Sorokina).
Anglicky
At the Student academic conference held on 18th March 2021 the following papers were presented: studies by Gabriela Čermáková (“Contemporary Situation of Podkrkonošský Dialect”), Radim Ošmera (“The Methodology of the Research of Other Language”), Veronika Tinková (“Language Specifics in the Czech Language Education of Bilingual Children of Primary School Age in the Czech-French Environment”), Zuzana Procházková (“Alternative Methods in the Czech Language Education on Secondary Schools”), Miroslav Jindra (“I Am Vinnetou!?: Elements of Identifications with a Literary Work and Theatrical Performance of Children at 8–9 age”), Tereza Švandová (“What is Lettrism?”), Klára Březinová (“A Portrait of Virgin Mary in Elected Works of Jaroslav Durych”), Ondřej Zabloudil Pechník (“Jungle, My Love, or A Chesty Man and a Story Thief by Josef Formánek”) and Alexandra Gončarenko (“A Motif of the Initiatory Journey in Works of Martin Ryšavý and Vladimír Sorokin”).
Návaznosti
MUNI/A/1596/2020, interní kód MU |
|