2022
Teorie a metodika výchovy
NĚMEC, Jiří, Lenka GULOVÁ, Hana HORKÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI et. al.Základní údaje
Originální název
Teorie a metodika výchovy
Název anglicky
Theory and methodology of education
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, Elportál, 2022
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
Pedagogika a školství
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN
978-80-280-0131-5
ISSN
Klíčová slova česky
Teorie a metodika výchovy; hra; komunikace; kritické myšlení; multikulturní výchova; postoje a předsudky; sociologické teorie vzdělávání; třídní učitel
Klíčová slova anglicky
Educational theory and methodology; play; communication; critical thinking; multicultural education; attitudes and prejudices; sociological theories of education; classroom teacher
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 10. 2022 12:23, Mgr. Petra Baštářová
V originále
Interaktivní publikace Teorie a metodika výchovy seznamuje čtenáře s aktuálními výzvami a problémy, kterým čelí český vzdělávací systém a učitelé. Jsou to právě na jedné straně teorie, které náročnou pedagogickou práci mohou proměnit v porozumění každodenních fenoménů a pak metodika, která může nastínit, jak postupovat při jejich zvládání a optimálním řešení. Učebnice je určena především studentům předmětů PdF: SZ6004, SZ6029 Teorie a metodika výchovy, ale i zájemcům o studium v navazujících magisterských uitelských programech, kteří své bakalářské studium absolvovali na jiné univerzitě.
Anglicky
Through carefully selected and long-term profiled topics, the text introduces readers to the current challenges and issues facing our education system and teachers. It is, on the one hand, the theories that can transform the demanding work of pedagogy into an understanding of everyday phenomena and then the methodology that can outline how to proceed in coping with them and optimally resolving them. The text is intended not only for undergraduate students of all teacher-oriented programmes, but also for those interested in studying in the follow-up Master's programmes who have completed their undergraduate studies at another university.