Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1834597, author = {Polánková, Lenka and Cisovská, Hana and Janebová, Eva}, address = {Brno}, booktitle = {Žít školu naplno. Well-being učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy}, edition = {1}, editor = {Dittingerová Eva, Katja Ropret Perne}, keywords = {Well-being; Education; Research; Drama in Education, Teachers}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-85038-11-8}, pages = {46-82}, publisher = {Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace}, title = {Well-being učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy}, year = {2021} }
TY - CHAP ID - 1834597 AU - Polánková, Lenka - Cisovská, Hana - Janebová, Eva PY - 2021 TI - Well-being učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy PB - Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace CY - Brno SN - 9788085038118 KW - Well-being KW - Education KW - Research KW - Drama in Education, Teachers N2 - Kapitola představuje pomocí kvalitativního výzkumu sondu do pojetí well-beingu vybraných učitelů a vedoucích pracovníků ze tří základních škol, kteří se v rámci projektu To be or not to be well? – Drama and Theatre in Education, který probíhal v letech 2019-2022 s podporou programu Evropské unie Erasmus+účastnili vzdělávacího semináře z oblasti dramatické výchovy ve Středisku volného času Lužánky. Pomocí čtrnácti polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s časovým odstupem se šesti informanty, které byly analyzovány prostřednictvím metody interpretativní fenomenologické analýzy (IPA), zodpovídáme otázky: Jak vybraní učitelé a vedoucí pracovníci základních škol zapojení do projektu To Be reflektují svůj wellbeing na škole, kde učí? Jak podle vybraných učitelů a vedoucích pracovníků škol zapojených do projektu To Be může dramatická výchova přispívat k rozvoji wellbeingu u učitelů a žáků? ER -
POLÁNKOVÁ, Lenka, Hana CISOVSKÁ a Eva JANEBOVÁ. Well-being učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy. In Dittingerová Eva, Katja Ropret Perne. \textit{Žít školu naplno. Well-being učitelů a vedoucích pracovníků základních škol v kontextu dramatické výchovy}. 1. vyd. Brno: Lužánky - středisko volného času Brno, příspěvková organizace, 2021, s.~46-82. ISBN~978-80-85038-11-8.
|