2021
Living the school life - Lužánky calling teachers into play
DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽALZákladní údaje
Originální název
Living the school life - Lužánky calling teachers into play
Název česky
Žít školou naplno - Lužánky zvou učitele do hry
Autoři
DITTINGEROVÁ, Eva, Katja ROPRET PERNE, Veronika RODOVÁ a Tomáš MOHAPL DOLEŽAL
Vydání
To Be – A Living Question. Guidebook for Drama & Education Practitioners, od s. 78-119, 41 s. 2021
Nakladatel
Nyitott Kör Egyesület
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-615-01-2517-6
Klíčová slova česky
dramatická výchova, divadlo ve výchově, wellbeing, učitelé
Klíčová slova anglicky
drama in education, theatre in education, well-being, teachers
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 25. 2. 2022 17:25, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
The primary function of the guidebook is to share the case studies of Drama and Theatre in Education supporting the Well-being of school communities, compiled by the four partners, their encounters working with teachers and children, and some of the research conducted over the 29-months of the To Be project.
Česky
Hlavním účelem této příručky je sdílet případové studie dramatu a divadla ve vzdělávání k podpoře wellbeingu školních komunit, které sestavili čtyři partneři, jejich setkání s učiteli a žáky a výzkumů provedených v průběhu 29 měsíců trvajícího projektu To Be.