VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky. In Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU. 2021.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Případová studie výuky elementárního psaní během distanční výuky
Název anglicky Teaching Elementary Writing Through Distance Learning – Case Study
Autoři VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK.
Vydání Doktorandská konferencia Pedagogickej fakulty PU, 2021.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 7. 3. 2022 10:14.
Návaznosti
MUNI/A/1552/2020, interní kód MUNázev: Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání (Akronym: SPříP)
Investor: Masarykova univerzita, Studie případu jako badatelský přístup ve výzkumu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 6. 7. 2024 03:03