2021
Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers.
HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers.
Název česky
Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technologií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů
Autoři
HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Miroslav JIREČEK, Petr KNECHT, Marek TRÁVNÍČEK, Jaroslav VRBAS, Světlana HANUŠOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Jaroslav SUCHÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Pavla BUCHTOVÁ, Zuzana KRŠKOVÁ, Ondřej KRAHULEC, Jaromír KOLEJKA, Filip PULTAR, Ondřej VITULA, Marek ANTAL a Petr SOJÁK
Vydání
1. vyd. Brno, 204 s. 2021
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-280-0007-3
Klíčová slova česky
inovace; terénní výuka; silná výuková strategie; mezipředmětové vazby
Klíčová slova anglicky
innovation; outdoor education; fieldwork; interdisciplinarity
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2022 22:58, doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
V originále
The publication describes the process of preparation, creation, piloting and implementation of interdisciplinary educational materials and courses. The individual chapters show examples of good practice leading to the maximum interconnection of teaching using interdisciplinary relationships and cross-cutting themes. In the course of them, modern learning management strategies were adequately included. Innovative field teaching courses were created in cooperation with university teachers across the departments of geography, biology, history, physical education and health education, social pedagogy and English at the Faculty of Education, Masaryk University.
Česky
Publikace popisuje proces přípravy, tvorby, pilotáže a realizace interdisciplinárních vzdělávacích materiálů a kurzů. Jednotlivé kapitoly ukazují příklady dobré praxe vedoucí k maximálnímu propojení výuky s využitím mezipředmětových vztahů a průřezových témat. V jejich průběhu byly adekvátně zařazovány moderní strategie řízení učební činnosti. Inovativní kurzy terénní výuky vznikaly ve spolupráci vysokoškolských učitelů napříč katedrami geografie, biologie, historie, tělesné výchovy a výchovy ke zdraví, sociální pedagogiky a anglického jazyka na PdF MU.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_038/0006952, interní kód MU |
|