BRÜCKNEROVÁ, Karla. What does it mean to teach Math? In Přednáška na University of Malaga. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název What does it mean to teach Math?
Název česky Co to znamená vyučovat matematiku?
Autoři BRÜCKNEROVÁ, Karla.
Vydání Přednáška na University of Malaga, 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky vyučování; tvorba mentálních schémat; dialogické vyučování; formativní hodnocení
Klíčová slova anglicky teaching; building schema; dialogic teaching, formative assessment
Změnil Změnila: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D., učo 29481. Změněno: 13. 1. 2023 13:51.
Anotace
Math teaching has many specificities; however, it can be significantly enriched by a constructivist or socio-constructivist approach. In this lesson, I will summarize specific principles of modern didactics that can enhance mathematics teaching and illustrate their possible implementation by the examples from Hejný's Math as an example of a progressive approach to mathematics teaching in the Czech Republic.
Anotace česky
Didaktika matematiky má mnohá specifika, která však může významně obohatit kostruktivistický či sociononstruktivistický přístup k vyučování. V lekci proto shrnu konkrétní principy moderní didaktiky, jimiž může být výuka matematiky obohacena a budu ilustrovat jejich možnou realizaci na příkladu Hejného matematiky, jako ukázky progresivního přístupu k výuce matematiky v České republice.
VytisknoutZobrazeno: 4. 10. 2024 05:08