POJSLOVÁ, Blanka. The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity. CASALC Review. Brno: Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, roč. 11, č. 1, s. 69-92. ISSN 1804-9435. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CASALC2021-1-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
Autoři POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání CASALC Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, 1804-9435.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/21:00124476
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CASALC2021-1-7
Klíčová slova česky zpětná vazba; kvalita písemného projevu; syntaktická složitost; vrstevnická zpětná vazba
Klíčová slova anglicky feedback; writing quality; syntactic complexity; peer feedback
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 14. 4. 2022 16:06.
Anotace
This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.
Návaznosti
MUNI/A/1239/2020, interní kód MUNázev: Výuka cizích jazyků ve výzkumu (Akronym: AKTEV X)
Investor: Masarykova univerzita, Výuka cizích jazyků ve výzkumu
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 20:16