2021
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
POJSLOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity
Autoři
POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
CASALC Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, 1804-9435
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/21:00124476
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
zpětná vazba; kvalita písemného projevu; syntaktická složitost; vrstevnická zpětná vazba
Klíčová slova anglicky
feedback; writing quality; syntactic complexity; peer feedback
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 4. 2022 16:06, Dana Nesnídalová
Anotace
V originále
This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.
Návaznosti
MUNI/A/1239/2020, interní kód MU |
|