J 2021

The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity

POJSLOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

The effect of two feedback strategies on EFL writing quality from the perspective of syntactic complexity

Autoři

POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

CASALC Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2021, 1804-9435

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/21:00124476

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

zpětná vazba; kvalita písemného projevu; syntaktická složitost; vrstevnická zpětná vazba

Klíčová slova anglicky

feedback; writing quality; syntactic complexity; peer feedback

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 14. 4. 2022 16:06, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

This paper aims to present the results of the study investigating the efficacy of computer-mediated feedback on EFL writing with regard to syntactic complexity as an aspect of writing quality.

Návaznosti

MUNI/A/1239/2020, interní kód MU
Název: Výuka cizích jazyků ve výzkumu (Akronym: AKTEV X)
Investor: Masarykova univerzita, Výuka cizích jazyků ve výzkumu