k 2021

Jak objevují žákyně význam nových slov ve výuce němčiny? Vybrané výsledky pilotáže

KOUSALOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Jak objevují žákyně význam nových slov ve výuce němčiny? Vybrané výsledky pilotáže

Autoři

KOUSALOVÁ, Barbora

Vydání

Konference Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2021

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

slovní zásoba, strategie učení se slovní zásobě, video studie

Klíčová slova anglicky

vocabulary, vocabulary learning strategies, video study
Změněno: 3. 4. 2022 20:31, Mgr. Barbora Al Ajeilat Kousalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Vybraný příspěvek se zabývá tím, jaké strategie učení se slovní zásobě používají žákyně devátého řočníku ZŠ městského typu v ČR pro objevování významu nových slov ve výuce německého jazyka.

Návaznosti

MUNI/A/1239/2020, interní kód MU
Název: Výuka cizích jazyků ve výzkumu (Akronym: AKTEV X)
Investor: Masarykova univerzita, Výuka cizích jazyků ve výzkumu