2021
Jak objevují žákyně význam nových slov ve výuce němčiny? Vybrané výsledky pilotáže
KOUSALOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Jak objevují žákyně význam nových slov ve výuce němčiny? Vybrané výsledky pilotáže
Autoři
KOUSALOVÁ, Barbora
Vydání
Konference Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu, 2021
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
slovní zásoba, strategie učení se slovní zásobě, video studie
Klíčová slova anglicky
vocabulary, vocabulary learning strategies, video study
Změněno: 3. 4. 2022 20:31, Mgr. Barbora Al Ajeilat Kousalová, Ph.D.
Anotace
V originále
Vybraný příspěvek se zabývá tím, jaké strategie učení se slovní zásobě používají žákyně devátého řočníku ZŠ městského typu v ČR pro objevování významu nových slov ve výuce německého jazyka.
Návaznosti
MUNI/A/1239/2020, interní kód MU |
|