p 2022

Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky

ZOUNEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky

Název anglicky

Blended learning in higher education - the synergy of online and offline teaching

Autoři

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

blended learning; vzdělávání na vysoké škole; průmysl 4.0;kompetence;student;vyučující;digitální technologie

Klíčová slova anglicky

blended learning; higher education;industry 4.0;competence;student;lecturer;digial technologies; teaching; learning
Změněno: 4. 4. 2022 09:12, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška se zabývá blended learningem ve výuce na vysoké škole. Věnuje se problematice (digitálních) kompetencí, průmyslu 4.0 a potřebě využívání digitálních technologií ve výuce. Pozornost je věnována rovněž výhodám a nevýhodám implementace digitálních technologií do různých forem výuky na vysoké škole.

Anglicky

The lecture deals with blended learning in higher education. It focuses on the issue of (digital) competencies, industry 4.0 and the need to use digital technologies in teaching. The author also pays attention to the benefits and disadvantages of implementing digital technologies into different forms of instruction in higher education.