2022
Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky
ZOUNEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Blended learning ve výuce na vysoké škole – synergie online a prezenční výuky
Název anglicky
Blended learning in higher education - the synergy of online and offline teaching
Autoři
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
blended learning; vzdělávání na vysoké škole; průmysl 4.0;kompetence;student;vyučující;digitální technologie
Klíčová slova anglicky
blended learning; higher education;industry 4.0;competence;student;lecturer;digial technologies; teaching; learning
Změněno: 4. 4. 2022 09:12, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Přednáška se zabývá blended learningem ve výuce na vysoké škole. Věnuje se problematice (digitálních) kompetencí, průmyslu 4.0 a potřebě využívání digitálních technologií ve výuce. Pozornost je věnována rovněž výhodám a nevýhodám implementace digitálních technologií do různých forem výuky na vysoké škole.
Anglicky
The lecture deals with blended learning in higher education. It focuses on the issue of (digital) competencies, industry 4.0 and the need to use digital technologies in teaching. The author also pays attention to the benefits and disadvantages of implementing digital technologies into different forms of instruction in higher education.