2021
14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021
VÁLEK, Jan, Peter MARINIČ a Pavel PECINAZákladní údaje
Originální název
14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021
Název česky
14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 156 s. 2021
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-9998-2
Klíčová slova česky
didaktika matematiky; didaktika přírodních věd; didaktika odborného vzdělávání; aktivizující metody výuky; distanční vzdělávání
Klíčová slova anglicky
didactics of mathematics; didactics of natural sciences; didactics of vocational education; activating teaching methods; distance learning
Štítky
Změněno: 21. 4. 2022 11:32, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá
V originále
Didaktika matematiky, přírodních věd i odborného vzdělávání představují oblasti, jež se rozvíjí a jsou živnou půdou pro kultivaci nových myšlenek a přístupů. V oblasti matematiky a fyziky přináší sborník pohled na historický vývoj přístupu k vzdělávání a možnosti aktivizace žáků. Z praktického hlediska je fyzika a chemie propojená využitím simulací ve výuce. Odborné vzdělávání je zastoupeno z různých uhlů pohledu, ať problematikou technického vzdělávání, řešením logistických problémů nebo edukačními aktivitami ve výuce ekonomických předmětů. Vzhledem k aktuální situaci jsou hojně zastoupené příspěvky o dopadech probíhající pandemie na výchovno-vzdělávací proces a distanční vzdělávání.
Anglicky
Didactics of mathematics, natural sciences and vocational education represent developing areas and are a breeding ground for new ideas and approaches. In mathematics and physics, the proceedings provide an overview of the historical development of education process and the possibilities of activating students. From a practical point of view, physics and chemistry are interconnected by using simulations in teaching. Vocational education is represented from various perspectives, whether in technical education, by solving logistical problems, or educational activities in the teaching of economic subjects. Due to the current situation, there are abundant contributions on the effects of the ongoing pandemic on the educational process and distance learning.