VÁLEK, Jan, Peter MARINIČ a Pavel PECINA. 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 156 s. ISBN 978-80-210-9998-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021
Název česky 14. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2021
Autoři VÁLEK, Jan, Peter MARINIČ a Pavel PECINA.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 156 s. 2021.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Čítárna Munispace
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9998-2
Klíčová slova česky didaktika matematiky; didaktika přírodních věd; didaktika odborného vzdělávání; aktivizující metody výuky; distanční vzdělávání
Klíčová slova anglicky didactics of mathematics; didactics of natural sciences; didactics of vocational education; activating teaching methods; distance learning
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 21. 4. 2022 11:32.
Anotace
Didaktika matematiky, přírodních věd i odborného vzdělávání představují oblasti, jež se rozvíjí a jsou živnou půdou pro kultivaci nových myšlenek a přístupů. V oblasti matematiky a fyziky přináší sborník pohled na historický vývoj přístupu k vzdělávání a možnosti aktivizace žáků. Z praktického hlediska je fyzika a chemie propojená využitím simulací ve výuce. Odborné vzdělávání je zastoupeno z různých uhlů pohledu, ať problematikou technického vzdělávání, řešením logistických problémů nebo edukačními aktivitami ve výuce ekonomických předmětů. Vzhledem k aktuální situaci jsou hojně zastoupené příspěvky o dopadech probíhající pandemie na výchovno-vzdělávací proces a distanční vzdělávání.
Anotace anglicky
Didactics of mathematics, natural sciences and vocational education represent developing areas and are a breeding ground for new ideas and approaches. In mathematics and physics, the proceedings provide an overview of the historical development of education process and the possibilities of activating students. From a practical point of view, physics and chemistry are interconnected by using simulations in teaching. Vocational education is represented from various perspectives, whether in technical education, by solving logistical problems, or educational activities in the teaching of economic subjects. Due to the current situation, there are abundant contributions on the effects of the ongoing pandemic on the educational process and distance learning.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 03:20