p 2022

Problém tichých žáků a jejich příležitostí k učení

ŠEĎOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Problém tichých žáků a jejich příležitostí k učení

Název anglicky

The problem of silent students and their learning opportunities

Autoři

ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

bulharština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/22:00119743

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

výuková komunikace; tiší žáci; příležitosti k učení

Klíčová slova anglicky

classroom communication; silent students; learning opportunities
Změněno: 21. 4. 2022 15:52, prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška tematizuje problém tichých žáků, kteří tím, že se nezapojují do komunikace, ztrácejí příležitosti k učení a tím oslabují své vzdělávací výsledky.

Anglicky

The lecture addresses the problem of silent students who, by not engaging in communication, lose opportunities to learn and thus undermine their educational performance.

Návaznosti

GA21-16021S, projekt VaV
Název: Kolektivita v dialogickém vyučování: Intervenční studie (Akronym: CoDiTe)
Investor: Grantová agentura ČR, Kolektivita v dialogickém vyučování: intervenční studie