GLASER-ZIKUDA, Michaela, Lisa POSSE, Florian HOFMANN, Raquel GILAR-CORBI, Borut KODRIČ, Bohumíra LAZAROVÁ, Maja MEŠKO, Neža PODLOGAR, Milan POL, Teresa POZO-RICO, Anita TRNAVČEVIĆ a Mojca JURIŠEVIČ. Learning opportunities in practical phases in pre-service teacher education - first results of a survey at five European countries. In TEPE 2022 Conference, University of Graz. 2022. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3102/0013189X16639597.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Learning opportunities in practical phases in pre-service teacher education - first results of a survey at five European countries
Autoři GLASER-ZIKUDA, Michaela, Lisa POSSE, Florian HOFMANN, Raquel GILAR-CORBI, Borut KODRIČ, Bohumíra LAZAROVÁ, Maja MEŠKO, Neža PODLOGAR, Milan POL, Teresa POZO-RICO, Anita TRNAVČEVIĆ a Mojca JURIŠEVIČ.
Vydání TEPE 2022 Conference, University of Graz, 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.3102/0013189X16639597
Klíčová slova anglicky in-service teacher education; internship; learning
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 22. 1. 2023 16:59.
VytisknoutZobrazeno: 4. 9. 2024 00:17