A 2022

Jak (ne)fotit produkty? Produktová fotografie a vizuální identita v koloběhu malého podnikání

PUCHOVSKÁ, Anna, Šárka MATOUŠKOVÁ, Irina MATUSEVICH a Magdaléna BOHUSLAVOVÁ

Základní údaje

Originální název

Jak (ne)fotit produkty? Produktová fotografie a vizuální identita v koloběhu malého podnikání

Název anglicky

How to (not) photograph products? Product photography and visual identity in a small business cycle

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Audiovizuální tvorba

Obor

50803 Information science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

vizuální gramotnost; sketchnote; produktová fotografie

Klíčová slova anglicky

visual literacy; sketchnote; product photograf
Změněno: 13. 3. 2023 15:00, Mgr. Anna Puchovská

Anotace

V originále

Vzdělávací video radí, co dělat a čemu se na druhou stranu vyhnout při pořizování produktových fotografií a při tvorbě vizuální identity malého podniku.

Anglicky

The educational video advises what to do and what to avoid, on the other hand, when taking product photos and creating the visual identity of a small business.

Návaznosti

MUNI/FF-ELEARN/0199/2021, interní kód MU
Název: Inovace online kurzu ISKM71 Co říkají obrazy? Čtení a tvorba vizuálních informací (Akronym: Obrazy)
Investor: Masarykova univerzita, Inovace online kurzu ISKM71 Co říkají obrazy? Čtení a tvorba vizuálních informací, Program na podporu využití technologií ve výuce