Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1862089, author = {Vicianová, Teresa and Jurasová, Alžběta and Horčička, Tomáš and Šafařík, Michal}, booktitle = {Doktorandská vedecká konferencia Juvenilia Paedagogica 2022: aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov}, keywords = {distance learning; writing instruction; elementary writing; case study}, language = {cze}, title = {Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie}, url = {https://pdf.truni.sk/katedry/kps/veda-vyskum?juvenilia-paedagogica-2022}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 1862089 AU - Vicianová, Teresa - Jurasová, Alžběta - Horčička, Tomáš - Šafařík, Michal PY - 2022 TI - Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie KW - distance learning KW - writing instruction KW - elementary writing KW - case study UR - https://pdf.truni.sk/katedry/kps/veda-vyskum?juvenilia-paedagogica-2022 N2 - Předkládaný příspěvek přináší dílčí výsledky případové studie elementárního psaní v době distanční výuky. Cílem případové studie bylo zmapovat proces přípravy a realizace výuky psaní učitele prvního ročníku základní školy při distanční výuce během školního roku 2020/2021. Výzkumu se zúčastnili učitelka, žáci a rodiče, kteří retrospektivně popsali distanční výuku psaní v prvním ročníku na malé venkovské škole. Příspěvek předkládá dílčí výsledky z oblasti negativ a pozitiv distanční výuky elementárního psaní. Interpretace propojuje data získaná dvěma metodami (rozhovor a dotazník) využitými v rámci případové studie. Zjištění poukazují mimo jiné na důležitost role učitele-profesionála ve výuce elementárního psaní, který je z pohledu všech zúčastněných stran jen obtížně zastupitelný. ER -
VICIANOVÁ, Teresa, Alžběta JURASOVÁ, Tomáš HORČIČKA a Michal ŠAFAŘÍK. Distanční výuka elementárního psaní: dílčí výsledky případové studie. In \textit{Doktorandská vedecká konferencia Juvenilia Paedagogica 2022: aktuálne teoretické a výskumné otázky pedagogiky v konceptoch dizertačných prác doktorandov}. 2022.
|