Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1862158, author = {Voldánová, Žaneta}, address = {Brno}, booktitle = {Výzkum v didaktice cizích jazyků IV}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-5}, editor = {Věra Janíková, Světlana Hanušová}, keywords = {pragmatics; writing; writing skills; written communication skills; review study; English as a second language; language education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-280-0054-7}, pages = {113-136}, publisher = {Masarykova univerzita: Pedagogická fakulta}, title = {Vliv pragmatiky na rozvoj písemných komunikačních dovedností u studentů angličtiny jako cizího jazyka : přehledová studie}, url = {https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 1862158 AU - Voldánová, Žaneta PY - 2021 TI - Vliv pragmatiky na rozvoj písemných komunikačních dovedností u studentů angličtiny jako cizího jazyka : přehledová studie PB - Masarykova univerzita: Pedagogická fakulta CY - Brno SN - 9788028000547 KW - pragmatics KW - writing KW - writing skills KW - written communication skills KW - review study KW - English as a second language KW - language education UR - https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166 N2 - Vzhledem k tomu, že psaní je klíčovou řečovou dovedností a angličtina funguje jako lingua franca mezinárodní komunikace, je nutné učit studenty angličtiny náležitě komunikovat v daném kontextu a s ohledem na adresáta, a to nejen v projevu mluveném, ale také psaném. Tato přehledová studie shrnuje výsledky z několika výzkumných šetření zaměřených na vliv implementace explicitní výuky pragmatiky a pojmů z oblasti pragmatiky do výuky angličtiny na rozvoj pragmatické kompetence studentů, zejména ve vztahu k jejich písemným komunikačním dovednostem. ER -
VOLDÁNOVÁ, Žaneta. Vliv pragmatiky na rozvoj písemných komunikačních dovedností u studentů angličtiny jako cizího jazyka : přehledová studie. In Věra Janíková, Světlana Hanušová. \textit{Výzkum v didaktice cizích jazyků IV}. Brno: Masarykova univerzita: Pedagogická fakulta, 2021, s.~113-136. ISBN~978-80-280-0054-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-5.
|