p 2022

Raising awareness about the way you learn. Using learning styles to develop metacognitive language learning strategies

TÓTHOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Raising awareness about the way you learn. Using learning styles to develop metacognitive language learning strategies

Autoři

TÓTHOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

International Summer School for Deaf and Hard-of-Hearing Learners and their teachers, 2022

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50302 Education, special

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14750/22:00126275

Organizační jednotka

Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky

Klíčová slova anglicky

learner autonomy; metacognition; learning style survey; self-directed learning

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 18. 7. 2022 10:17, Mgr. et Mgr. Lenka Tóthová, Ph.D.

Anotace

V originále

In this session, students engage in discussing their approaches to learning using an adapted version of the "Learning Style Survey: Assessing Your Own Learning Styles" by Andrew D. Cohen, Rebecca L. Oxford, and Julie C.