c 2021

Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers

HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA et. al.

Základní údaje

Originální název

Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers

Název česky

Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technološgií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů

Vydání

1. vyd. Brno, 202 s. 2021

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-280-0007-3

Klíčová slova česky

inovace, terénní výuka, silná výuková strategie, mezipředmětové vazby

Klíčová slova anglicky

innovation, outdoor learning, powerful knowledge, interdisciplinary

Štítky

Změněno: 3. 8. 2022 10:31, Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá

Anotace

V originále

The teaching material “Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers“ is the outcome of the project OP VVV Development of the process of undergraduate education at PdF MU: thorough preparation for good practice. One of the outcomes of the project was the preparation of innovative educational materials and courses. The courses were to reflect the educational areas within the updated Framework Educational Programme. In their content, there was to be a maximum connection of teaching with the use of cross-curricular topics. In the course of these, modern strategies for managing learning activities were to be adequately included.

Česky

Výukový materiál „Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technologií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů“ je výstupem projektu OP VVV Rozvoj procesu pregraduálního vzdělávání na PdF MU: důkladnou přípravou k dobré praxi. Publikace se skládá ze sedmi částí. Úvodní část seznamuje čtenáře s konceptem terénní výuky a jeho začleněním ve výuce na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. Následujících šest částí představuje metodické materiály k jednotlivým terénním kurzům. V závěru výukového materiálu jsou uvedeny přílohy k jednotlivým metodikám, z nichž nejvýznamnější tvoří Atlas pro terénní výuku a outdoorové aktivity.