ŠVEC, Vlastimil. Význam diagnostiky učitelova pojetí výuky v jeho pregraduální přípravě. Pedagogika. Praha: PedF UK, 1995, roč. 44, č. 2, s. 164-170. ISSN 0031-3815.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam diagnostiky učitelova pojetí výuky v jeho pregraduální přípravě
Název anglicky Diagnostic Significance of Teacher Educational Concepts in His Pregraduate Preparation
Autoři ŠVEC, Vlastimil.
Vydání Pedagogika, Praha, PedF UK, 1995, 0031-3815.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 12. 1. 2000 13:10.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 22:15