VÍTKOVÁ, Marie. Intergration der behinderten Kinder und ihr Zusammenhang mit Bildung und Fortbildung der Lehrer aus der Sicht der Tsechischen Republik. In Heil - und Sonderpädagogik und ihre Nachbarwissenschaften, aktuelle Ansätze in Forschung. Luzern: Thomas Hagman, Edition SZH/SPC. s. 335-338. Pedagogická literatura. ISBN 3-908263-15-8. 1995.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intergration der behinderten Kinder und ihr Zusammenhang mit Bildung und Fortbildung der Lehrer aus der Sicht der Tsechischen Republik
Název anglicky Education Special Needs of Pupils
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání Luzern, Heil - und Sonderpädagogik und ihre Nachbarwissenschaften, aktuelle Ansätze in Forschung, s. 335-338, Pedagogická literatura, 1995.
Nakladatel Thomas Hagman, Edition SZH/SPC
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/95:00030247
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 3-908263-15-8
Klíčová slova česky speciální vzdělávání žáci
Klíčová slova anglicky special education pupils
Štítky special education needs pupils
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 30. 11. 2009 09:39.
Anotace
Artikel beschreibt die besonderen pädagogischen Bedürfnissen in der Erziehung der Schüler in den Grundschulen in der Tschechischen Republik.
Anotace česky
Článek charakterizuje speciální vzdělávací potřeby žáků při vzdělávání na základních školách v České republice.
Anotace anglicky
Article describes the special educational needs in the education of pupils in primary schools in the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 12:59