D 1997

Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?

HAVEL, Jiří, Dana KNOTOVÁ a Vlastimil ŠVEC

Základní údaje

Originální název

Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?

Název anglicky

What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?

Autoři

HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant), Dana KNOTOVÁ (203 Česká republika) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)

Vydání

Brno, Tvořivostí učitele k tvořivosti žáků, s. 107-113, 1997

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/97:00024511

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-85931-47-8

Klíčová slova anglicky

Teaching Profession Activity Creativity

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 5. 2009 13:02, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?

Anglicky

What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?

Návaznosti

GA406/96/1102, projekt VaV
Název: Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků