1997
Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?
HAVEL, Jiří, Dana KNOTOVÁ a Vlastimil ŠVECZákladní údaje
Originální název
Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?
Název anglicky
What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?
Autoři
HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant), Dana KNOTOVÁ (203 Česká republika) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Tvořivostí učitele k tvořivosti žáků, s. 107-113, 1997
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/97:00024511
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-85931-47-8
Klíčová slova anglicky
Teaching Profession Activity Creativity
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 5. 2009 13:02, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?
Anglicky
What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?
Návaznosti
GA406/96/1102, projekt VaV |
|