HAVEL, Jiří, Dana KNOTOVÁ a Vlastimil ŠVEC. Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti? In Tvořivostí učitele k tvořivosti žáků. Brno: Paido, 1997, s. 107-113. ISBN 80-85931-47-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?
Název anglicky What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant), Dana KNOTOVÁ (203 Česká republika) a Vlastimil ŠVEC (203 Česká republika).
Vydání Brno, Tvořivostí učitele k tvořivosti žáků, s. 107-113, 1997.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/97:00024511
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85931-47-8
Klíčová slova anglicky Teaching Profession Activity Creativity
Štítky Teaching Profession Activity Creativity
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 27. 5. 2009 13:02.
Anotace
Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?
Anotace anglicky
What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?
Návaznosti
GA406/96/1102, projekt VaVNázev: Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 02:38