D 1997

Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?

HAVEL, Jiří, Dana KNOTOVÁ and Vlastimil ŠVEC

Basic information

Original name

Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?

Name (in English)

What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?

Authors

HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor), Dana KNOTOVÁ (203 Czech Republic) and Vlastimil ŠVEC (203 Czech Republic)

Edition

Brno, Tvořivostí učitele k tvořivosti žáků, p. 107-113, 1997

Publisher

Paido

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/97:00024511

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-85931-47-8

Keywords in English

Teaching Profession Activity Creativity

Tags

Reviewed
Změněno: 27/5/2009 13:02, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Abstract

V originále

Jak studenti učitelství hodnotí podmínky pro podněcování jejich aktivity, samostatnosti a tvořivosti?

In English

What Is The Meaning Of Teaching Profession Students About Conditions For Stimulation Of Their Activity, Independent and Creativity?

Links

GA406/96/1102, research and development project
Name: Rozvíjení aktivity, samostatnosti a tvořivosti žáků
Investor: Czech Science Foundation, Development of activity, independence and creativity of pupils