1998
Koncepce globální výchovy jako východisko při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů
HORKÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Koncepce globální výchovy jako východisko při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů
Název anglicky
The conception of global education as starting point by forming professional competence of future teachers.
Autoři
HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)
Vydání
Olomouc, Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy? (Pregraduální a postgraduální příprava). s. 98-102, 1998
Nakladatel
UP v Olomouci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/98:00028877
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7067-871-2
Klíčová slova česky
globální výchova; pregraduální příprava učitelů 1. stupně základní školy; kompetence učitelů
Klíčová slova anglicky
Global Education; pre-graduate teacher training for primary school; teacher competencies;
Štítky
Změněno: 12. 12. 2009 21:21, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
V originále
Stať pojednává o koncepci globální výchovy, která se může stát vodítkem při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů. Zvláštní pozornost je věnována pregraduální přípravě učitelů 1. stupěn ZŠ.
Anglicky
The paper deals with the conception of global education which could function as a starting point in the development of professional competence of future teachers. Special attention is paid to undergraduate primary teacher training.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaV |
|