D 1998

Koncepce globální výchovy jako východisko při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů

HORKÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Koncepce globální výchovy jako východisko při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů

Název anglicky

The conception of global education as starting point by forming professional competence of future teachers.

Autoři

HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant)

Vydání

Olomouc, Připravujeme učitele pro 21. století a vstup do Evropy? (Pregraduální a postgraduální příprava). s. 98-102, 1998

Nakladatel

UP v Olomouci

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/98:00028877

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7067-871-2

Klíčová slova česky

globální výchova; pregraduální příprava učitelů 1. stupně základní školy; kompetence učitelů

Klíčová slova anglicky

Global Education; pre-graduate teacher training for primary school; teacher competencies;
Změněno: 12. 12. 2009 21:21, doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.

Anotace

V originále

Stať pojednává o koncepci globální výchovy, která se může stát vodítkem při utváření profesionálních kompetencí budoucích učitelů. Zvláštní pozornost je věnována pregraduální přípravě učitelů 1. stupěn ZŠ.

Anglicky

The paper deals with the conception of global education which could function as a starting point in the development of professional competence of future teachers. Special attention is paid to undergraduate primary teacher training.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury