TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Leszek RYK. Alternativní postupy výuky v přípravě učitelů přírodovědných předmětů. In Přínos alternativních škol k optimálnímu rozvoji školské soustavy (sborník ze 7. konference o současných světových otázkách alternativního školství). Olomouc: Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 1998, s. 282-285. ISBN 80-7067-832-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Alternativní postupy výuky v přípravě učitelů přírodovědných předmětů.
Název anglicky Alternative Teaching Methods in Science Teacher Preparing.
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant), Eva TRNOVÁ (203 Česká republika) a Leszek RYK (616 Polsko).
Vydání Olomouc, Přínos alternativních škol k optimálnímu rozvoji školské soustavy (sborník ze 7. konference o současných světových otázkách alternativního školství). s. 282-285, 1998.
Nakladatel Pedagogická fakulta UP v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/98:00019645
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7067-832-1
Klíčová slova anglicky science education; diagnostics; teacher training
Štítky diagnostics, science education, teacher training
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 18. 12. 2006 19:51.
Anotace
V alternativních přírodovědných výukových metodách hrají významnou roli motivace a diagnostika.
Anotace anglicky
Motivation and diagnostics play important role in alternative science educational methods.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 07:17