TRNA, Josef a Leszek RYK. Innovated Role of Diagnostics in Teaching Science. In Proceedings of the Conference Science Teacher Training 2000. Banská Bystrica, Slovakia: Matej Bel University, Banská Bystrica, 1999, s. 59-64. ISBN 80-8055-149-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Innovated Role of Diagnostics in Teaching Science.
Název česky Inovovaná role diagnostiky v přírodovědné výuce
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Leszek RYK (616 Polsko).
Vydání Banská Bystrica, Slovakia, Proceedings of the Conference Science Teacher Training 2000. s. 59-64, 1999.
Nakladatel Matej Bel University, Banská Bystrica
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8055-149-9
Klíčová slova anglicky diagnostics; inovation; science education
Štítky diagnostics, inovation, science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 6. 1. 2009 15:03.
Anotace
Paper presents information about new role of the diagnostics in science education.
Anotace česky
Článek uvádí inovativní roli diagnostiky v přírodovědném vzdělávání.
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 22:29