Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus
MACHALOVÁ, Miloslava. Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus. In Budoucí učitelé na souvislé praxi. 2. vyd. Brno: Paido, 1999, s. 53-56. edice pedagogické literatury. ISBN 80-85931-73-7. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus |
Název česky | Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus |
Název anglicky | Teaching in Primary School and Pedagogical Constructivism |
Autoři | MACHALOVÁ, Miloslava (203 Česká republika, garant). |
Vydání | 2. vyd. Brno, Budoucí učitelé na souvislé praxi, s. 53-56, edice pedagogické literatury, 1999. |
Nakladatel | Paido |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Kapitola resp. kapitoly v odborné knize |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/99:00005906 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 80-85931-73-7 |
Klíčová slova česky | vlastivěda, prvouka |
Klíčová slova anglicky | natural education i primary chool |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 9. 12. 2009 09:39. |
Anotace |
---|
Příspěvek je zaměřen na vytváření učitelských kompetencí v předmětu vlastivěda. |
Anotace anglicky |
---|
The article deals obout education in primary school by pedagogical constructivism. |
Návaznosti | |
---|---|
GA406/98/1375, projekt VaV | Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury |
VytisknoutZobrazeno: 15. 10. 2024 13:27