C 1999

Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus

MACHALOVÁ, Miloslava

Základní údaje

Originální název

Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus

Název česky

Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus

Název anglicky

Teaching in Primary School and Pedagogical Constructivism

Autoři

MACHALOVÁ, Miloslava (203 Česká republika, garant)

Vydání

2. vyd. Brno, Budoucí učitelé na souvislé praxi, s. 53-56, edice pedagogické literatury, 1999

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/99:00005906

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-85931-73-7

Klíčová slova česky

vlastivěda, prvouka

Klíčová slova anglicky

natural education i primary chool

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 12. 2009 09:39, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je zaměřen na vytváření učitelských kompetencí v předmětu vlastivěda.

Anglicky

The article deals obout education in primary school by pedagogical constructivism.

Návaznosti

GA406/98/1375, projekt VaV
Název: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury