MACHALOVÁ, Miloslava. Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus. In Budoucí učitelé na souvislé praxi. 2. vyd. Brno: Paido, 1999, s. 53-56. edice pedagogické literatury. ISBN 80-85931-73-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus
Název česky Vlastivědné vyučování a pedagogický konstruktivismus
Název anglicky Teaching in Primary School and Pedagogical Constructivism
Autoři MACHALOVÁ, Miloslava (203 Česká republika, garant).
Vydání 2. vyd. Brno, Budoucí učitelé na souvislé praxi, s. 53-56, edice pedagogické literatury, 1999.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/99:00005906
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-85931-73-7
Klíčová slova česky vlastivěda, prvouka
Klíčová slova anglicky natural education i primary chool
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 9. 12. 2009 09:39.
Anotace
Příspěvek je zaměřen na vytváření učitelských kompetencí v předmětu vlastivěda.
Anotace anglicky
The article deals obout education in primary school by pedagogical constructivism.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 12:52