NAJVAR, Petr, Jiří HAVEL, Tomáš HORČIČKA, Petra VYSTRČILOVÁ, Veronika NAJVAROVÁ a Veronika RODOVÁ. Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU. In Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu; XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název česky Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název anglicky The covid pandemic and primary schools in the Czech Republic: an overview of methodologies and findings of Masaryk university's primary school teachers' diploma theses
Autoři NAJVAR, Petr, Jiří HAVEL, Tomáš HORČIČKA, Petra VYSTRČILOVÁ, Veronika NAJVAROVÁ a Veronika RODOVÁ.
Vydání Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu; XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky primární škola; pandemie covid-19; diplomová práce
Klíčová slova anglicky primary school; covid pandemic; diploma thesis
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 28. 1. 2023 12:40.
Anotace
Příspěvek podává přehled o metodologiích a nálezech úplného vzorku diplomových prací věnovaných tématu pandemie nemoci covid-19 a jejího dopadu na vzdělávání na primárním stupni obhájených v kalendářních letech 2020, 2021 a 2022 studujícími v oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě MU. Analýza se zaměřuje na formulaci cílů, zvolené metody, způsob konstrukce vzorku a výsledky 16 diplomových prací. Diskutována je specifická povaha diplomových prací jako badatelských aktivit.
Anotace anglicky
The presentation summarises the methodologies and findings of a sample of diploma theses defended by future primary school teachers that focused on how the covid pandemic of 2020/2021 influenced Czech primary schools. The analysis looks at aims, methods, samples and findings of 16 diploma theses. The specific nature of diploma theses as tools to generate pedagogical knowledge is also discussed.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:17