2022
Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
NAJVAR, Petr, Jiří HAVEL, Tomáš HORČIČKA, Petra VYSTRČILOVÁ, Veronika NAJVAROVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název česky
Dopady pandemie covid-19 na výuku v primární škole: přehled užitých metodologií a získaných poznatků v diplomových pracích studentů učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název anglicky
The covid pandemic and primary schools in the Czech Republic: an overview of methodologies and findings of Masaryk university's primary school teachers' diploma theses
Autoři
Vydání
Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu; XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
primární škola; pandemie covid-19; diplomová práce
Klíčová slova anglicky
primary school; covid pandemic; diploma thesis
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 1. 2023 12:40, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Příspěvek podává přehled o metodologiích a nálezech úplného vzorku diplomových prací věnovaných tématu pandemie nemoci covid-19 a jejího dopadu na vzdělávání na primárním stupni obhájených v kalendářních letech 2020, 2021 a 2022 studujícími v oboru Učitelství pro 1. stupeň základní školy na Pedagogické fakultě MU. Analýza se zaměřuje na formulaci cílů, zvolené metody, způsob konstrukce vzorku a výsledky 16 diplomových prací. Diskutována je specifická povaha diplomových prací jako badatelských aktivit.
Anglicky
The presentation summarises the methodologies and findings of a sample of diploma theses defended by future primary school teachers that focused on how the covid pandemic of 2020/2021 influenced Czech primary schools. The analysis looks at aims, methods, samples and findings of 16 diploma theses. The specific nature of diploma theses as tools to generate pedagogical knowledge is also discussed.