Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2214817, author = {Havel, Jiří and Vicianová, Teresa and Jurasová, Alžběta}, booktitle = {30. výroční konference ČAPV}, keywords = {primary education; novice teacher; professional socialization; co-teaching}, language = {cze}, isbn = {978-80-280-0090-5}, title = {Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce}, url = {https://capv.cz/sbornik-z-xxx-vyrocni-konference-capv-2022/?doing_wp_cron=1677491577.7591869831085205078125}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2214817 AU - Havel, Jiří - Vicianová, Teresa - Jurasová, Alžběta PY - 2022 TI - Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce SN - 9788028000905 KW - primary education KW - novice teacher KW - professional socialization KW - co-teaching UR - https://capv.cz/sbornik-z-xxx-vyrocni-konference-capv-2022/?doing_wp_cron=1677491577.7591869831085205078125 N2 - Případová studie má za cíl popsat význam tandemové výuky v oblasti profesní socializace začínajícího učitele na prvním stupni ZŠ. Studie představí případ specifické trojice a její zkušenosti s tandemovou výukou. Výzkumný vzorek je tvořen začínajícím učitelem ve spolupráci se dvěma zkušenými učiteli. Pro získání dat byly zvoleny metody polostrukturovaných rozhovorů a nestrukturovaného pozorování participantů při společném plánování, realizaci a evaluaci výuky. Interpretovaná data rozšíří poznání o tandemové výuce s přesahem do oblasti uvádění začínajících učitelů. ER -
HAVEL, Jiří, Teresa VICIANOVÁ a Alžběta JURASOVÁ. Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce. In \textit{30. výroční konference ČAPV}. 2022. ISBN~978-80-280-0090-5.
|