Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{2216044, author = {Bielik, Miroslav and Ďulíková, Lenka}, booktitle = {Konference České asociace pedagogického výzkumu}, keywords = {inclusive education, Theory of Planned Behaviour, social norm}, language = {cze}, title = {Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 2216044 AU - Bielik, Miroslav - Ďulíková, Lenka PY - 2022 TI - Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání KW - inclusive education, Theory of Planned Behaviour, social norm N2 - Příspěvek navazuje na projekt GAČR Cesty k inkluzivní škole 21. století: etnografický přístup, který zkoumal mechanismy dobré inkluzivní praxe na ZŠ. V rámci senzitivního teoretizování pro interpretaci pozorovaného dění a pro návrh budoucích intervencí aplikujeme teorii plánovaného chování (TPB). Diskutujeme přesahy principů TPB do konkrétních vzdělávacích situací, do vzdělávacího systému i do situace celé společnosti. Popisujeme vybrané externí aspekty a jejich dopad na chování jednotlivců. ER -
BIELIK, Miroslav a Lenka ĎULÍKOVÁ. Teorie plánovaného chování jako interpretativní rámec procesu změny inkluzivního vzdělávání. In \textit{Konference České asociace pedagogického výzkumu}. 2022.
|