PODROUŽKOVÁ, Lucie. How to engage pupils in reading. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How to engage pupils in reading
Název česky Jak motivovat žáky ke čtení
Autoři PODROUŽKOVÁ, Lucie.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky čtení v hodinách AJ, zjednodušená četba, literatura pro děti a mládež
Klíčová slova anglicky reading in the EL classroom, graded readers, literature for children and young adults
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 31. 1. 2023 14:08.
Anotace
The lecture was dedicated to framing attitudes to reading and examining different goals, approaches and contexts. The sessions modelled several concrete examples of pre-reading, while-reading and after-reading activities as well as shared reading methods, and demonstrated the use of teaching aids for reading in the classroom. Further, they proposed ways in which reading in the ELT classroom may serve as a vehicle for learning across the curriculum.
Anotace česky
Přednáška pojednávala o formování přístupu ke čtení a jeho cílů, metod a kontextů, a obsahovala praktické ukázky čtenářských aktivit. Dále se věnovala čtení jako nástroje pro mezipředmětové vztahy a napříč kurikulem.
Návaznosti
2020-1-SK01-KA201-078332-EN-RAABE, interní kód MUNázev: LIRE (Language Interpretation through REading)
Investor: Evropská unie, LIRE (Language Interpretation through REading), Strategická partnerství v oblasti vzdělávání, odborné přípravy a mládeže
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 21:24