ZELNÍČKOVÁ, Helena, David VOREL a Peter MARINIČ. Využití Microsoft 365 technologií při výuce ekonomických předmětů na střední odborné škole. Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého, 2022, roč. 14, č. 1, s. 69-80. ISSN 1803-537X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.004. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{2223157, author = {Zelníčková, Helena and Vorel, David and Marinič, Peter}, article_location = {Olomouc}, article_number = {1}, doi = {http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.004}, keywords = {cloud service; education; secondary vocational school; pupil; teacher}, language = {cze}, issn = {1803-537X}, journal = {Journal of Technology and Information Education}, title = {Využití Microsoft 365 technologií při výuce ekonomických předmětů na střední odborné škole}, url = {https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202201-0005_vyuziti_microsoft_365_technologii_pri_vyukce_ekonomickych_predmetu_na_stredni_odborne_skole.php}, volume = {14}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 2223157 AU - Zelníčková, Helena - Vorel, David - Marinič, Peter PY - 2022 TI - Využití Microsoft 365 technologií při výuce ekonomických předmětů na střední odborné škole JF - Journal of Technology and Information Education VL - 14 IS - 1 SP - 69-80 EP - 69-80 PB - Univerzita Palackého SN - 1803537X KW - cloud service KW - education KW - secondary vocational school KW - pupil KW - teacher UR - https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202201-0005_vyuziti_microsoft_365_technologii_pri_vyukce_ekonomickych_predmetu_na_stredni_odborne_skole.php N2 - Příspěvek řeší problematiku využití cloudové služby Microsoft 365 v rámci distanční výuky ekonomických předmětů na střední odborné škole. Distanční výuka přináší do škol nový pohled na vzdělávání žáků. Vzhledem k plošnému distančnímu vzdělávání v České republice musí učitelé hledat způsoby naplnění vzdělávacích cílů, v rámci dostupných materiální výukových prostředků. Učitelé se tak naučili efektivně používat široké spektrum vzdělávacích softwarů či cloudové služby umožňující nejen komunikaci s žáky a jejich rodiči, ale i různé formy didaktických metod práce. Školami je často využíváno cloudové služby Microsoft 365. Pro kvalitní výuku je však nutné přizpůsobit celý výukový materiál, se kterým žáci i učitel na internetu pracují. Je také nutné zohlednit technologickou vybavenost všech žáků. Hlavním cílem příspěvku je popsat konkrétní praktické využití cloudových služeb Microsoft 365 při výuce v ekonomických předmětech vybrané střední odborné školy. Uvedená jsou i konkrétní doporučení pro pedagogickou praxi s programem Microsoft 365, s možným přesahem využití v ostatních odborných předmětech vyučovaných na středních odborných školách. ER -
ZELNÍČKOVÁ, Helena, David VOREL a Peter MARINIČ. Využití Microsoft 365 technologií při výuce ekonomických předmětů na střední odborné škole. \textit{Journal of Technology and Information Education}. Olomouc: Univerzita Palackého, 2022, roč.~14, č.~1, s.~69-80. ISSN~1803-537X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2022.004.
|