VELIČKOVÁ, Jana. XVII. Internationale Tagung der Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer - Sektion E1: Autonomes Lernen. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název XVII. Internationale Tagung der Deutschlehrerinnen und Deutschlehrer - Sektion E1: Autonomes Lernen
Název česky XVIII. Mezinárodní konference učitelů a učitelek němčiny - Sekce E1: Autonomní učení
Název anglicky XVIII. International conference for German teachers - Section E1: Autonomous Learning
Autoři VELIČKOVÁ, Jana.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Uspořádání konference
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky učení a vyučování cizím jazykům; autonomní učení; žákovská autonomie
Klíčová slova anglicky foreign language teaching and learning; autonomous learning; learner autonomy
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Jana Veličková, Ph.D., učo 383024. Změněno: 8. 3. 2023 10:52.
Anotace
Eine der Voraussetzungen des lebenslangen Lernens ist die Fähigkeit der Lernenden, ihren Lernprozess selbst initiieren, steuern, organisieren und evaluieren zu können. Die Sektion, die im Rahmen der Internationalen Tagung für Deutschlehrer*innen, bietet ein Diskursfeld, in dem verschiedene autonomiefördernde Konzepte beim Fremdsprachenlernen reflektiert und diskutiert werden sollen.
Anotace česky
Jedním z předpokladů celoživotního učení je schopnost studujících iniciovat, řídit, organizovat a hodnotit vlastní proces učení. Sekce "Autonomní učení", která se konala v rámci konference pro učitele cizích jazyků, nabízela prostor pro reflexi a diskusi různých konceptů podporujících autonomii ve výuce cizích jazyků.
Anotace anglicky
One of the prerequisites for lifelong learning is the ability of learners to initiate, control, organize and evaluate their own learning process. The section, which was held as part of the International Conference for German Teachers, offers a field for discussion and reflection of various concepts that promote autonomy in foreign language learning.
VytisknoutZobrazeno: 29. 8. 2024 13:32