HŮLKOVÁ, Irena. Akademička youtuberkou? Aneb nedržme naše odborné znalosti pod pokličkou! In Open space konference / OSK 2022 / Učíme prezenčně? 2022.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Akademička youtuberkou? Aneb nedržme naše odborné znalosti pod pokličkou!
Name in Czech Akademička youtuberkou? Aneb nedržme naše odborné znalosti pod pokličkou!
Authors HŮLKOVÁ, Irena.
Edition Open space konference / OSK 2022 / Učíme prezenčně? 2022.
Other information
Type of outcome Requested lectures
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Changed by Changed by: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D., učo 15010. Changed: 13/10/2022 10:41.
Abstract
V prosinci 2019 jsem založila svůj vlastní YouTube kanál s názvem „Anglická výslovnost s Irenou“, jehož hlavním cílem mělo být šíření osvěty ohledně anglické výslovnosti i mezi běžné uživatele angličtiny a propojení akademické obce s širokou veřejností. V březnu 2020 přišla 1. vlna covidová, kterou následoval akademický rok 2020/21, jehož výuka probíhala převážně online. Z YouTube kanálu (a také instagramového účtu se stejným názvem, který jsem začala provozovat v červnu 2020) se tak stal poměrně zásadní zdroj pro studium a procvičování předmětu „Fonetika a fonologie“, který je jedním ze stěžejních předmětů v 1. ročníku bakalářského studia programu „Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání“ na KAJL PdF MU. V příspěvku bych se s Vámi ráda podělila o zkušenosti z tvorby YouTube videí a instagramových „reelů“ a ukázala Vám, že není vůbec na škodu občas vystoupit ze své komfortní zóny a pustit se do něčeho, co se nám na první pohled může zdát téměř nemožné.
Abstract (in Czech)
V prosinci 2019 jsem založila svůj vlastní YouTube kanál s názvem „Anglická výslovnost s Irenou“, jehož hlavním cílem mělo být šíření osvěty ohledně anglické výslovnosti i mezi běžné uživatele angličtiny a propojení akademické obce s širokou veřejností. V březnu 2020 přišla 1. vlna covidová, kterou následoval akademický rok 2020/21, jehož výuka probíhala převážně online. Z YouTube kanálu (a také instagramového účtu se stejným názvem, který jsem začala provozovat v červnu 2020) se tak stal poměrně zásadní zdroj pro studium a procvičování předmětu „Fonetika a fonologie“, který je jedním ze stěžejních předmětů v 1. ročníku bakalářského studia programu „Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání“ na KAJL PdF MU. V příspěvku bych se s Vámi ráda podělila o zkušenosti z tvorby YouTube videí a instagramových „reelů“ a ukázala Vám, že není vůbec na škodu občas vystoupit ze své komfortní zóny a pustit se do něčeho, co se nám na první pohled může zdát téměř nemožné.
PrintDisplayed: 19/9/2024 07:39