SYSLOVÁ, Zora. Integrované předškolní vzdělávání. In Vzdělávání budoucích pedagogů mateřských škol se zaměřením na pohybovou aktivitu. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Integrované předškolní vzdělávání
Název česky Integrated preschool education
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání Vzdělávání budoucích pedagogů mateřských škol se zaměřením na pohybovou aktivitu, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Konstruktivismus; individualizace; projektování; předškolní vzdělávání.
Klíčová slova anglicky Constructivism; individualization; designing; Preschool education.
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 15. 10. 2022 08:03.
Anotace
Prezentace sezamuje účastníky s východisky projektování a realizace předškolního vzdělávání. Hlavními východisky projektování a realiace vzdělávání dětí v mateřské škole se stávají konstruktivistické přístupy, integrovanaá tematická výuka, individualizace a osobnostní pojetí výchovy. Nosným konceptem projektování se stává třívrstvý model, jak jej pojmenoval Janík a kol. (2013). V rámci přednášky byl představen jeden z projektů studentů zaměřený na téma zdraví.
Anotace anglicky
The presentation summarizes the participants with the starting points for designing and implementing preschool education. Constructivist approaches, integrated thematic teaching, individualization and a personal concept of education become the main starting points for designing and implementing children's education in kindergarten. The supporting design concept becomes the three-layer model, as named by Janík et al. (2013). As part of the lecture, one of the students' projects focused on the topic of health was presented.
VytisknoutZobrazeno: 7. 6. 2024 04:46