ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. Faktory ovlivňující kvalitu výuky přírodopisu z pohledu žáků 9. ročníků základních škol. In 5. ročník konference "Trendy v didaktice biologie" - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Faktory ovlivňující kvalitu výuky přírodopisu z pohledu žáků 9. ročníků základních škol
Název anglicky Factors affecting the quality of natural history teaching from the perspective of 9th grade elementary school students
Autoři ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina.
Vydání 5. ročník konference "Trendy v didaktice biologie" - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky pozorovací a posuzovací nástroj; kvalita výuky; přírodopis; biologie; žáci; 9. ročník; základní škola
Klíčová slova anglicky observation and assessment tool; quality of teaching; natural history; biology; Pupils; 9th grade; elementary School
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Ševčíková, učo 14653. Změněno: 27. 2. 2023 13:27.
Anotace
Předkládaná studie se zabývá faktory ovlivňující kvalitu výuky přírodopisu z pohledu žáků 9. ročníků základních škol. Předvýzkum byl realizován v období květen/červen 2022. Jako hlavní metodou získávání dat byl sběr volných výpovědí (free response) u žáků 9. ročníků základních škol (n = 291) na dostupném souboru základních škol. Zjištěné náhledy poslouží pro identifikaci komponenta charakteristik, které zakládají a ovlivňují kvalitu výuky přírodopisu na základních školách a jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje.
Anotace anglicky
The presented study deals with factors influencing the quality of natural history teaching from the perspective of 9th grade elementary school students. The pre-research was carried out in the period May/June 2022. The main method of obtaining data was the collection of free responses from 9th grade elementary school students (n = 291) at an available set of elementary schools. The obtained insights will be used to identify the component characteristics that establish and influence the quality of natural history teaching in elementary schools and as a starting point for the creation of your own observation and assessment tool.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 13:33