r 2022

Recenze: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum

ČERNÝ, Michal

Základní údaje

Originální název

Recenze: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum

Název anglicky

Reviewed by Fletcher-Wood, H. (2021). Responsive teaching. Universum

Autoři

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Recenze

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

recenze; responzivní výuka; evidence based přístup

Klíčová slova anglicky

reviews; responsive teaching; evidence based approach
Změněno: 14. 2. 2023 18:30, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Harry Fletcher-Wood – původně učitel dějepisu, později pedagogický výzkumník a nyní proděkan na Ambition Institute v Londýně, což je instituce zaměřující se na zlepšení pedagogických kompetencí a postupů učitelů. V tomto ohledu je kniha logickým navázáním na jeho vlastní praxi. Cílem responzivního vzdělávání je využívat formativního hodnocení k získávání informací od studentů a taková úprava výuky, aby docházelo k maximálně efektivnímu učení.

Anglicky

Harry Fletcher-Wood - originally a history teacher, later an educational researcher, and now Vice Dean at Ambition Institute in London, an institution dedicated to improving teaching competencies and practices of teachers. In this respect, the book is a logical extension of his own practice. The aim of responsive education is to use formative assessment to gather information from students and to modify instruction in such a way as to maximize effective learning.