2022
Recenze: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum
ČERNÝ, MichalZákladní údaje
Originální název
Recenze: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum
Název anglicky
Reviewed by Fletcher-Wood, H. (2021). Responsive teaching. Universum
Autoři
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Recenze
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
recenze; responzivní výuka; evidence based přístup
Klíčová slova anglicky
reviews; responsive teaching; evidence based approach
Změněno: 14. 2. 2023 18:30, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Harry Fletcher-Wood – původně učitel dějepisu, později pedagogický výzkumník a nyní proděkan na Ambition Institute v Londýně, což je instituce zaměřující se na zlepšení pedagogických kompetencí a postupů učitelů. V tomto ohledu je kniha logickým navázáním na jeho vlastní praxi. Cílem responzivního vzdělávání je využívat formativního hodnocení k získávání informací od studentů a taková úprava výuky, aby docházelo k maximálně efektivnímu učení.
Anglicky
Harry Fletcher-Wood - originally a history teacher, later an educational researcher, and now Vice Dean at Ambition Institute in London, an institution dedicated to improving teaching competencies and practices of teachers. In this respect, the book is a logical extension of his own practice. The aim of responsive education is to use formative assessment to gather information from students and to modify instruction in such a way as to maximize effective learning.