ČERNÝ, Michal. Recenze: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum. Sociální pedagogika / Social Education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2022, roč. 10, č. 1, s. 127-130. ISSN 1805-8825.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Recenze: Fletcher-Wood, H. (2021). Responzivní výuka. Universum
Název anglicky Reviewed by Fletcher-Wood, H. (2021). Responsive teaching. Universum
Autoři ČERNÝ, Michal.
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Recenze
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky recenze; responzivní výuka; evidence based přístup
Klíčová slova anglicky reviews; responsive teaching; evidence based approach
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 14. 2. 2023 18:30.
Anotace
Harry Fletcher-Wood – původně učitel dějepisu, později pedagogický výzkumník a nyní proděkan na Ambition Institute v Londýně, což je instituce zaměřující se na zlepšení pedagogických kompetencí a postupů učitelů. V tomto ohledu je kniha logickým navázáním na jeho vlastní praxi. Cílem responzivního vzdělávání je využívat formativního hodnocení k získávání informací od studentů a taková úprava výuky, aby docházelo k maximálně efektivnímu učení.
Anotace anglicky
Harry Fletcher-Wood - originally a history teacher, later an educational researcher, and now Vice Dean at Ambition Institute in London, an institution dedicated to improving teaching competencies and practices of teachers. In this respect, the book is a logical extension of his own practice. The aim of responsive education is to use formative assessment to gather information from students and to modify instruction in such a way as to maximize effective learning.
VytisknoutZobrazeno: 24. 6. 2024 19:56